رفتن به محتوای اصلی
رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم تشریح کرد؛

اقدامات پدافندی و مدیریت بحران شهرداری قم در نیمه شعبان

مطلب بدون عنوان 544
رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: با انجام بازدیدهایی موضوعات مختلف ازجمله پیشگیری و کاهش خطر را از موکب‌های مسیر مسجد مقدس جمکران دنبال کرده‌ایم.

به گزارش شهرنیوز، مهدی برزویی در حاشیه جشن بزرگ نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران طی گفت‌وگویی، با اشاره به اقدامات مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم در ایام نیمه شعبان، اظهار کرد: برنامه‌های این کمیته از حدود 15 روز قبل در بخش‌های مختلف پیشگیری، آماده‌سازی و تامین تجهیزات آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بخش آماده‌سازی تجهیزات در حوزه تامین برق اضطراری و تهیه بی‌سیم اقداماتی انجام داده‌ایم، مطرح کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای بوده است تا همکاران بتوانند در شرایط عادی و اضطراری و در شرایطی که بار شبکه زیاد است، بتوانند از تجهیزات بهترین استفاده را داشته باشند.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت‌های این ستاد در قالب اجرای دستورالعمل‌های شورای هماهنگی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران استان قم است.

وی از شکل‌گیری ستاد هماهنگی مدیریت بحران در مسجد مقدس جمکران یاد کرد و گفت: در این ستاد نیز بحث‌های هماهنگی میدانی در دستورکار قرار دارد.

برزویی با اشاره به اینکه بازدیدهای میدانی نیز درحال انجام است، عنوان کرد: در این بازدیدها نیز موضوعات مختلفی ازجمله پیشگیری و کاهش خطر را از موکب‌های مسیر مسجد مقدس جمکران دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این گشت‌ها در قالب دو اکیپ درحال انجام است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم و تقسیم‌بندی‌ها انجام شده است و این اکیپ‌ها با هماهنگی با سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی اقدامات لازم را دنبال می‌کنند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/nDNa